NATIONELLA PROV & SISTA VECKORNA

 
Hejsan! Det var ett tag sedan, jag ber om ursäkt, men har haft en del saker som hänt senaste tiden och eftersom jag går i 9:an har jag nationella prov atm. Så bloggen har fått ligga nere ett tag, men nu ska jag försöka komma tillbaka. 
Så vad har hänt dessa veckorna? Faktiskt inget speciellt eller inget jag vill ta här på bloggen iallafall, men prov, och inlämningar, umgåtts mer med vänner och det har jag verkligen saknat, har för det mesta vart själv efter skolan men nu senaste tiden har jag börjat träffa mer personer och det är sååå skönt. 
 Nästa veckan är sista vanliga skolveckan för min del, för sen har vi temaveckor och kommer planera inför våran cabaré, jag är väldigt taggad. Sedan är det snart Supé och det ser jag också fram emot, lär komma upp en del bilder på bloggen efter den hehe. Så jag slutar snart 9:an, det är väldigt skönt för jag har inte trivts på min skola dom senaste åren, kan ta det i antingen en video eller ett separat inlägg. Vilken klass ska ni börja i till hösten?
Kram
blogg - blogg se
Lili

Vilken fin bild! Lycka till med alla prov och examen. Vad ska du gå för program på gymnasiet, eller vad har du sökt?

Jag jobbar eftersom jag inte går i skolan längre, men jag har blivit kallad till intervju på både skrivarlinjen och fotoskolan så kanske börjar jag där till hösten. :)

Svar: Åh tack så mycket! Jag har tänk gå på ett idrottsgymnasium och ska gå Barn och Fritid med inriktning Fritid och hälsa:) Men åh vad roligt, grattis!:)
Stina Gustavsson