INNEBANDYCUP

Några bilder från vår tid tillsammans, har sååå många fler...
Hejsan! I dag är det måndag och igår på morgonen kom jag hem från Fairplaycup i Jönköping. Det var liksa kul som det alltid är på cuper. Dock var detta sista cupen, tillfället, och matchen med mitt fantastiska lag. Har spelat där i 8år, det är haöva mitt liv och dom betyder så otroligt mycket för mig.
 Och nej, detta betyder inte att jag ska sluta med innebandy, jag ska byta lag till nästa säsong. Då jag inte känner att jag utvecklas i mitt lag längre och jag vill satsa på innebandyn till 110%. Sedan kommer det vara mycket lättre för mig då jag kommer börja gymnasiet en bit bort från där jag bor, och om jag byter lag kommer jag ha det nära till skolan och kommer inte behöva stressa hem.
  Hoppas ni haft en bra helg, kram!
Så om någon i mitt lag läser detta, tack ännu en gång för 8 fantastiska år och ert stöd. Älskar er så mycket!
2016 - blogg - blogg se - innebandy - kärlek - love