FAVORIT SKORNA

 
Hejsan! Kan vi just take a moment och kolla på mina nya skor? Alltså dom är mina, va?!?! Har velat ha dessa skor i 2år nu och nu är dom äntligen mina. Köpte dom faktiskt idag och kan inte vara mer nöjd. 
  Men jag vet att jag har vart kass på att blogga i helgen, men jag har vart på innebandygrejer, den här helgen också, jag klagar inte hahah. Det var iallafall en uttagning till Smålandslaget och om jag får skryta lite så satte jag den avgörande straffen i finalen så mitt lag vann!!! Nu ska jag förmodligen kolla på serier, har kommit in i att kolla på Glee igen, kollade på det när avsnitten kom ut på tv så det var ett tag sedan. Hoppas ni haft en bra dag.
 kram, ni äger!
 
 
blogg - blogg se - foto - innebandy - nike - nike air force - white
rememberthiis.blogg.se

Snygga!!

Svar: eller hur älskar dom!:)
Stina Gustavsson

Veronica Wallgren

Så himla snygga!

a n n i k a

Så snygga!

Veronica, 22 år lever med panikångest & IBS.

Så snygga skor! :)

JUNITJEJ

Så snygga!