ett år jag aldrig glömmer

Detta året har vart så otroligt bra hitils men jag vet att det kommer dras ner en rejäl bit i sommar. Jag har ingen lust att få sommarlov, jag vill gå i skolan. Träffa mina kompisar och bara veta att det finns flera dagar till man kan umgås på. Men så är det inte nu, det är bara 20 dagar kvar typ, vilket betyder att några av dessa dagar är det helg på. Jag vill inte att min allra bästa kompis ska flytta 40mil ifrån mig. Det finns liksom inte i mina tankar. Se henne varje dag i skolan, och bara skratta åt fett konstiga saker bara vi förstår. Jag vill ha fler dagar som vi kan umgås på, umgås varje dag hela sommarlovet som sommaren 2013, utan några tider att passa. 
Om du nu läser detta så ska du veta att jag tycker om dig välidigt mycket, jag kommer sakna dig, obeskrivligt mycket min knäppa vän.
blogg - blogg se - bloglvin - weheartit