Urban Decay, Naked Basics 2♡

Hej på er, idag fick jag äntligen mitt packet från kicks! Verkligen hur taggad som helst! Jag beställde denna paletten i onsdags tror jag. Jag har verkligen velat ha den länge och nu hade jag sparat ihop lite pengar så jag kudne äntligen köpa den! Har inte hunnit testa den än men trodde inte ögonskuggor kunde vara så lena haha!
Alla färgerna är matta!
blogg - blogg se - eyeshadow - love - makeup - naked basics 2 - smink - urban decay
Klara Andersson

åå så fina!

Svar: tack!:)
Stina Gustavsson

Joanna- Journalist och föreläsare med Autism

Vi du länkas inför mina 600-800 unika läsare/dag i en vecka?

Nu har du chansen!

http://www.domkallarmighannes.com/2015/02/veckans-blogg_23.html

Gillar du inte sådana här kommenterar eller redan fått en liknande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en bra dag:)