♥Ny dator bakgrund♥

Hej, förlåt att jag inte bloggat på några dagar men tänkte visa min nya datorbakgrund som jag har suttit och fixat ett tag, och det tog sin tid men jag blev verkligen jätte nöjd och jag suddade ut mitt och min kompis ansikte för, ja jag ville inte att det skulle synas här på bloggen, ansiktena syns givetvis på bakgrunden suddade bara ut det nu, hahha:) Hoppas ni haft en bra lördag och ha en fortsatt bra lördag kväll♥Kramisar♥☻
2014 - Abbe - Gimpskola - blogg - blogg se - djur - kompisar - love
byalicee.blogg.se

Sv; Tack!! :)

Lina

Jätte häftig bakgrund!! :D

Svar: Tack:)<3
Stina Gustavsson

Emelie Johansson

Hej tjejen! Skulle du vilja hjälpa mig så jag vinner en iphone 6 skulle vara riktigt snäll! Här är tävlingen http://a.pgtb.me/N3S3vR?app_data=entry_id%3D69501300 den är på Facebook och du måste vara inloggad! Skulle betyda allt och det går snabbt, kram :)

häftig bakgrund och rolig!

anna sofia photo

Smart! Så kanske jag skulle göra jag med :) Lite roligare än att ha allt på vänstra sidan utav skärmen :)

Svar: Ja kände att min dator behövde en ''förendring'' hahah!:D♥
Stina Gustavsson