minneskortet...

hejsan nu på ett tag kommer jag inte kunna lägga ut bilder jag tagit med kameran för mitt minneskort är borta men jag ska leta tills jag hittar det men så ni vet hoppas jag hittar det så fort som möjligt...!
Ninni - Vimsiga mamman

Hoppas de kmr fram ;(

Svar: Ja:(((
Stina Gustavsson

A L I C E

Sv; Tack!! (:

MartinaOlsson

VINN ÖRHÄNGE FRÅN MARIA BLACK - VÄRDE CA 500KR!
http://martinaolsson.myshowroom.se/44014/tavling-vinn-orhange-fran-maria-black/

Julia ;DD

Hoppas du hittar minneskortet:/

Svar: ja:(((((
Stina Gustavsson

Ida - Hon som föddes med LKG

~ Följ min resa där jag flyttade 65 mil hemifrån för att plugga och bo på internat. Du får även följa hur det är att ha fötts med LKG, det militära livet, livet efter bilolyckan osv! Välkommen in på nattstad.se/idahtt :) ~