Blogglista

 

1. Hur gammal är du? 
15, fyller 16 till hösten.

​2. Hur gammal känner du dig? 
Som 15 tror jag

​3. Vilken årstid föredrar du?
Sommaren, man är ledig, det är fint väder, vad mer begär man?

​4. Är du beroende av någonting?
Sötsaker, lätt, hehe

​5. Nämn tre saker man kanske inte vet om dig?
​Jag tycker verkligen inte om speglar, eller saker som speglar sig. Banan är bland det bästa jag vet. Jag är allergisk mot väldigt mycket.

​6. Var i världen skulle du vilja befinna dig just nu? 
Något värmt ställe, Brasilien hade vart fränt

​7. Vilket är ditt favoritgodis? 
naturgodis, och då föredrar jag cashewnötter

​8. Vilken är din favoritaffär?
​Har ingen specifik favorit affär, men JC är la en

​9. Är du morgon- eller kvällsperson? 
kvällsperson

​10. Har du blivit sydd någon gång?
Nej faktiskt inte

​11. Är du blyg?
Ja det är jag. Inte om jag känner personen, eller om det är en nära vän. Men är det föräldrar eller äldre personer är jag det.

​12. Vill du gifta dig?
Någon gång

​13. Har du något smeknamn?

Nej det har jag inte, blir kallad Gustavsson på innebandyn ibland men det är sällan

blogg - blogg se - blogglista
MATILDA ROSQVIST

vad rolig lista :D