HÖSTLISTA

Känner du dig lycklig och glad nu när hösten är här?
 
 Ja! Jag tycker hösten är underbar, alla färger, kläderna, ljus!
 
Vad kommer bli ditt mest använda plagg i höst?
Det lär nog bli mina stickade tröjor.
 
Vad gjorde du vid den här tidpunkten förra året - hur såg ditt liv ut då?
 Jag gjorde inte något speciellt för ett år sedan, det var väl rätt lugnt tror jag.
 
Vad gör du om dagarna just nu?
 Pluggar, spelar innebandy, kollar youtube och pluggar lite till
 
Vad kommer du ha för frisyr i höst?
 Nersläppt, som vanligt
 
Vad lyssnar du på för musik?
 
OSV....
 
Vad läser du?
 Läser inte något speciellt, men ska försöka!!!
 
Senaste köpta plagg?
 
 
 
Ditt bästa skönhetstips inför hösten?
 Tyvärr har jag ingert
 
Hur ser du på framtiden?
 Just nu känns framtiden bra, jag ser fram emot den!
 
 
2015 - atumn - blogg blogg se - fall - höst - love