Kamerautrustning♥

Hej , eftersom jag fick min kamera för någon vecka sedan tänkte jag att det kunde vara kul med ett sånt här inlägg, har inte så mycket än med det kommer!
Jag har då en Sony a58 och jag älskar den, den tar super bra kort och man kan filma med den och den har en vridbarskärm, alltså att man kan vrida den upp och ner, lite svårt att förklara men aja, jag rekomenderar den verkligen!
 
DT 3.5-5.6/ 18-55 SAM II

Detta objektivet fick man med kameran när man köpte det och det är jätte bra det går att ta kort på det mesta med det.
 
 
Minolta Cosina 28-70 3.5-4.8(Macro)

Detta är några bilder jag tog med mitt älskade macro objektiv jag älskar att takort med med det, och det fick jag av min pappa eftersom han hade en minolta kamera och de passar på sonys kameror.
 
 
 
 
Minolt AF 70-210mm f/4

Detta objektivet har jag inte tagit så jätte många bilder med jag har inte varit ''beroende'' av det men jag gillar ''molnbilden'' som jag tog med det!
 
 
 
 
blogg - blogg se - foto - kamera - love
Silke

fin blogg du har!

Svar: Tack!:D
Stina Gustavsson