freeecht

Sony a58 / / Minolta Cosina 28-70 3.5-4.8
Har nu filurat på en ny design, vill ha en lite clean design, typ bara vitt och att bilderna ska vara i fokus. Dock är headern som jag har nu bara för tillfället då jag ska ut och fota en header. Jag hoppas detta duger sålänge.
 
Har kommit in i en fotofas igen då jag vill fota varenda grej jag ser, jag är glad för att jag hamnat där igen, har saknat kameran en del. Har inte haft inspirationen till att fota och då blir det inga bra bilder. Och det resulterar til att jag inte har något material  att lägga ut här, jag har saknat det. Vädigt mycket faktiskt. 
2016 - blogg - blogg se - foto
Amanda Eriksson

Hoppas du hittar inspiration och motivation till att fota mer:)

CAMILLAESI

Fin blogg :)

Svar: tack:)
Stina Gustavsson

Fyndigtnamn

Sjukt snyggt! Vilken fin blogg du har!

Svar: Åh tack så mycket!:)
Stina Gustavsson