LÖRDAG

hur jag känner på fredagar
Hej på er! Oj vad jag tycker om lördagar, bara ta det långt och vara i sin egna lilla värld. Jag har spelat en innebandymatch idag och sedan har jag typ inte gjort någonting, kollar på Vänner och youtube. Har inga speciella planer för morgondagen, kanske blir en sväng till stan då jag har några saker jag behöver. 
Vad har du hittat på idag+har du några planer för imorgon?
blogg - blogg se - love - lördag - saturday
Sarah

De e najs me lördagar :)

Svar: Men verkligen!:)
Stina Gustavsson

matilda ♥

Hej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen :)
Kraam!

Julia julie

Jag älskar också lördagar :) Man önskar att helgen var längre hehe.

Svar: Ja men eller hur!:)
Stina Gustavsson

Emiza

fin bild :)

Svar: Tack så mycket:)
Stina Gustavsson

sommarblom.blogg.se

Häftigt foto!

Svar: Åh tack!
Stina Gustavsson