klocka.

Favve
Haft den här klockan i tankarna ett tag. Och tog nu tag i och köpte mig en. Och nej, denna är inte äkta men det bryr jag mig inte om. Denär lika fin ändå. Det ända negativa med den är det att den "tickar" ganska högt... Och den är förstor men ska ta tag i och fixa det så fort som möjligt. Jag hoppas det går, för det ser lite konstigt ut på sidorna men får hoppas på det bästa.
Hade först tänkt att införskaffa mig en silvrig men fick bli en guld, är lika glad ändå.
Kram
 
 
blogg - blogg se - klocka - marc by marc jacobs - mode
Joanna- 8 självmordsförsök senare- Livet med Asperger och Bipolär sjukdom

snygg

Svar: Tack
Stina Gustavsson

Elin

Snygg!!

Svar: tack!
Stina Gustavsson

Helene

Snygg!! :D

Svar: Tack!:
Stina Gustavsson

Wilma Ahlborg

Den va ju hur fin som helst!

Svar: åh tack!
Stina Gustavsson

Veronica Wallgren

Så himla snygg!

Svar: tack!
Stina Gustavsson

Josefin

Men vilken fin! :)

Svar: åh tack:)
Stina Gustavsson

Timja

Guud vilken snygg klocka!!! :O