oktober-november

 
Hejsan! Som ni kanske märkt har det varit väldigt tomt och jag ber om ursäkt för det. Skolan och innebandy har tagit över. Nu ska jag försöka igen!
 
Iallafall... Vad har hänt under tiden jag har vart borta kanske ni undra? Jag har blivit 15(!), innebandyn har dragit igång på riktigt, jag har pluggat och tagit moppekörkort(!), besökt ett gymnasium. Så det är typ en sammanfattning på min oktobermånad. Sedan har det ju varit höstlov, då var jag i Uppsala på en kristen ungdomskonferens. Kan bara säga att det var otroligt rolig. Speciellt att träffa två personer som jag tycker väldigt mycket om!
 
Jag vill bara säga att jag är väldigt taggad över tiden som är kvar på 2015, har en del roliga saker planerat, konfaåterträff, nyårskonferens... Kommer vara så skönt att bara komma hemifrån oc träffa personer man tycker om!
 
Men hoppas iallafall allt är bra med er så syns vi, Kram!
 
2015 - blogg - blogg se - november - oktober