♥11månader♥

Igår var det 11månader sedan. 11månader sedan en mardröm började. En sak man bara trodde hände andra, inte en chans att det skulle hända mig. Men jo. Jag blir förvånad att tiden gått så pass fort, jag trodde detta året skulle ta väldigt lång tid. Efter händelsen gick ju tiden väldigt långsamt. Sedan kom sommarlovet. Islutet av sommarlovet då jag var på läger. Läger med de bästa människorna blev allt bättre än vanligt. Jag kände mig stark. Jag kom hem med inställningen: " Jag ska klara detta, för mamma och min familj".
Höstterminen i åttan, det kämpigaste året enligt många, klart det är väldigt jobbigt mez läxor, mendet är på ett sätt en av de bästa terminerna. Jag känner mig stark. Tack vare min familj och mina kompisar. Tack för all hjälp♥
2014
CAICAIS.BLOGG.SE~

åh, kan känna igen mig i det du skriver, & herregud vilket fint armband! Vart kan man skaffa ett sådant? dessutom har du en superfin blogg! kram

Svar: Köpte det på http://suicidezero.tictail.com/, de haren massa fina armband!:) Åhh tack du! Kram!:)
Stina Gustavsson