Advents kalender #1♡

Hej på er tänkte faktiskt gööra en advents kalender, dock är den en dag försenad men jag hoppas det är okej. Den här gången tänkte jag visa ett fint tips som man kan använda sig av i Gimp och Photoshop! Och ifall ni har några tips på saker jag kan ha med i kalendern är det bara att kommentera!Ingen förslag är dåligt!
1.Skapa ett text lager
2. Måla med en vit vanlig pensel(den "hårda")
3. gär:"Alfa till markering", sedan "inventera", och sedan "Ljus och skuggor" och "drop shadow" och gör som i rutan!
4.Sedan kan du ändra opaciteten jag har 29.1
 
Advents kalender - blogg - blogg se - jul - kalender - love
Amanda Jönsson

Bra tips! :)

Svar: tackar!:D
Stina Gustavsson

madeleine

du är så duktig :D

Svar: men åhh tack!:D
Stina Gustavsson

Tilda Hamlin

Hej Stina! Jag skulle vilja starta en blogg, men behöver hjälp med att komma igång. Vill du / har du lust med att hjälpa mig? :) Tilda